Notariskantoor met vestigingen in 's-Hertogenbosch en Vlijmen. Vraag vrijblijvend een offerte aan via onze website. Of bel ons voor advies op 073-6918787.
Groot ongeorganiseerd kantoor waarbij verdienmodel bovenaan staat. Allereerst ging al vanalles mis bij het maken van de afspraak. Uiteindelijk een afspraak gemaakt eenmaal op het kantoor hadden we een aanzienlijk lange wachttijd. Toen we binnen werden geroepen bleek het een andere medewerker dan waarmee de afspraak was. Deze medewerker was duidelijk niet ingelezen en incompetent. Kon geen enkele vraag beantwoorden moest alles nog na vragen. Op die antwoorden moesten we dan zo’n 2 weken wachten i.v.m. drukte. Er werd geen duidelijkheid geboden aangaande de tarieven. We gingen met meer vragen en onduidelijkheid weg dan toen we binnenkwamen .Toen we de volgende dag belde dat we niet met het kantoor door wilde gaan werd ons duidelijk gemaakt dat we wel een factuur kregen. Deze was er de dag erna dat kon wel snel!
Echter bij een collega kantoor kregen we dezelfde vragen gratis telefonisch beantwoord. Met dat kantoor zijn we wel verder gegaan.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ongeorganiseerd en incompetente medewerkers
Vijftien jaar geleden stond deze notaris bekend om persoonlijke aandacht en deskundig advies. Helaas is de kwaliteit de afgelopen jaren sterk achteruitgegaan. Er zijn veel personeelswisselingen geweest, waardoor de persoonlijke benadering en communicatie aanzienlijk zijn verminderd. Het kantoor lijkt nu voornamelijk te bestaan uit onervaren medewerkers, wat ten koste gaat van de kwaliteit en continuïteit. Bij elk bezoek tref je weer nieuwe namen aan.
Hoewel de basiswerkzaamheden worden uitgevoerd, ontbreekt het aan proactief meedenken. Kritiek wordt niet op prijs gesteld en leidt vaak tot een arrogante en soms zelfs agressieve reactie. Ondertussen zijn de tarieven aanzienlijk gestegen, zonder dat dit terug te zien is in de dienstverlening.
Onze laatste ervaring met dit kantoor was bijzonder teleurstellend: de communicatie was onvriendelijk en onbehulpzaam. Daarom hebben we besloten over te stappen naar een andere notaris, waar we wél met respect worden behandeld en kunnen rekenen op persoonlijke aandacht, professioneel advies, en snelle, vriendelijke communicatie.
Incompetente medewerkers
Groot ongeorganiseerd kantoor waarbij verdienmodel bovenaan staat. Allereerst ging al vanalles mis bij het maken van de afspraak. Uiteindelijk een afspraak gemaakt eenmaal op het kantoor hadden we een aanzienlijk lange wachttijd. Toen we binnen werden geroepen bleek het een andere medewerker dan waarmee de afspraak was. Deze medewerker was duidelijk niet ingelezen en incompetent. Kon geen enkele vraag beantwoorden moest alles nog na vragen. Op die antwoorden moesten we dan zo’n 2 weken wachten i.v.m. drukte. Er werd geen duidelijkheid geboden aangaande de tarieven. We gingen met meer vragen en onduidelijkheid weg dan toen we binnenkwamen .Toen we de volgende dag belde dat we niet met het kantoor door wilde gaan werd ons duidelijk gemaakt dat we wel een factuur kregen. Deze was er de dag erna dat kon wel snel!
Echter bij een collega kantoor kregen we dezelfde vragen gratis telefonisch beantwoord. Met dat kantoor zijn we wel verder gegaan.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ongeorganiseerd en incompetente medewerkers
Niet meer aan te bevelen
Vijftien jaar geleden stond deze notaris bekend om persoonlijke aandacht en deskundig advies. Helaas is de kwaliteit de afgelopen jaren sterk achteruitgegaan. Er zijn veel personeelswisselingen geweest, waardoor de persoonlijke benadering en communicatie aanzienlijk zijn verminderd. Het kantoor lijkt nu voornamelijk te bestaan uit onervaren medewerkers, wat ten koste gaat van de kwaliteit en continuïteit. Bij elk bezoek tref je weer nieuwe namen aan.
Hoewel de basiswerkzaamheden worden uitgevoerd, ontbreekt het aan proactief meedenken. Kritiek wordt niet op prijs gesteld en leidt vaak tot een arrogante en soms zelfs agressieve reactie. Ondertussen zijn de tarieven aanzienlijk gestegen, zonder dat dit terug te zien is in de dienstverlening.
Onze laatste ervaring met dit kantoor was bijzonder teleurstellend: de communicatie was onvriendelijk en onbehulpzaam. Daarom hebben we besloten over te stappen naar een andere notaris, waar we wél met respect worden behandeld en kunnen rekenen op persoonlijke aandacht, professioneel advies, en snelle, vriendelijke communicatie.
Sterke punten
Reputatie?
Zwakke punten
Kwaliteit, service